Hi guys,I'm having trouble on my query and I could'nt find theerror. I'm using SQL Server 2005.Here is my code:SELECT Min(mainSA.State) as State, org.ObjectRetrievalGroupKey as [Queue Id],MIN(org.ObjectRetrievalGroupDesc) as [Queue Description],COUNT(DISTINCT innersa.SubjectAlertViolationKey) as NoViolations,COUNT(DISTINCT innersa.ViolationSubjectKey) as NoUniqueCardsFROM ObjectRetrievalGroup org INNER JOIN SubjectAlert mainSA ON mainSA.SubjectAlertKey = org.ObjectRetrievalGroupKeyJOIN MemberGroupMember mgm ON mgm.MemberKey = org.MemberKeyINNER JOIN SubjectType st ON st.SubjectTypeKey = mainSA.SubjectTypeKeyLEFT JOIN (SELECT v.SubjectAlertKey, v.SubjectAlertViolationKey, v.ViolationSubjectKey, v.RuleKey, v.ViolationSubjectTypeKeyFROM SubjectAlertViolation v JOIN SubjectAlert a ON mainSA.SubjectAlertKey = v.SubjectAlertKeyWHERE ((Convert(Char(10),a.RunDate,101) >= '09/02/2009' AND Convert(Char(10),a.RunDate,101) < '09/02/2009') OR a.RunDate IS NULL) AND (a.AlertTypeId IN ('RTLR','ELEC','PAPR','COLA','TRAN','TRANAUTH') OR a.AlertTypeId IS NULL) AND a.MemberKey IN (select MemberKey from MemberGroupMember WHERE mgm.MemberGroupKey = 1)) as innersa ON innersa.RuleKey = org.ObjectRetrievalGroupKey AND innersa.ViolationSubjectTypeKey = mainSA.SubjectAlertKeyLEFT JOIN SubjectAlert a WITH (NOLOCK) ON a.SubjectAlertKey = innersa.SubjectAlertKeyWHERE st.SubjectTypeId = 'R'AND mgm.MemberGroupKey =2AND (a.MemberKey IN (select MemberKey from MemberGroupMember WHERE mgm.MemberGroupKey = 1) OR a.MemberKey IS null)GROUP BY org.ObjectRetrievalGroupKey, org.MemberKeyHAVING ((Min(mainSA.State) = 'A' ) OR (Min(mainSA.State) <> 'A') AND COUNT(DISTINCT innersa.SubjectAlertViolationKey) > 0)...and these are the errors:Msg 4104, Level 16, State 1, Line 3The multi-part identifier "mainSA.SubjectAlertKey" could not be bound.Msg 4104, Level 16, State 1, Line 3The multi-part identifier "mgm.MemberGroupKey" could not be bound.
The SubjectAlertKey is present in the SubjectAlert Table as wellas the MemberGroupKey is in MemberGroupMember Table.Please help.Thank you