Hi,I've got the SP below, for some reason i'm only getting rows in the final result set from the first part of the query (@tableimages)If I run the subquery which generates @tableimages2 seperately it returns results but for some reason they are not going into the union.ThanksBEGIN -- SET NOCOUNT ON added to prevent extra result sets from -- interfering with SELECT statements. SET NOCOUNT ON;DECLARE @tableimages TABLE( CapId INT, shortmodel VARCHAR(50), Doors INT, ImageId INT)DECLARE @tableimages2 TABLE( CapId INT, shortmodel VARCHAR(50), Doors INT, ImageId INT) INSERT INTO @tableimages (CapID, shortmodel, Doors, ImageId) SELECT Min(T1.CapID), T2.CVehicle_ShortModText, Cder_doors, Min(TCI.ID) FROM dbWebsiteLO..vwManufacturersPage T1 LEFT JOIN PUB_CAR..CapVehicles T2 ON T2.cvehicle_modtext = T1.Model AND T1.Manufacturer = @Manufacturer LEFT JOIN dbPubMatrix..tblCarImages TCI ON T2.cvehicle_id = TCI.CAPID AND TCI.StudioImages IS NOT NULL WHERE t1.[type] = 'car' GROUP BY T2.CVehicle_ShortModText, Cder_doors INSERT INTO @tableimages2 (CapID, shortmodel, Doors, ImageId) SELECT Min(T3.CapID), T4.CVehicle_ShortModText, Cder_doors, Min(TCI2.ID) FROM dbWebsiteLO..vwManufacturersPage T3 LEFT JOIN PUB_LIGHTS..CapVehicles T4 ON T4.cvehicle_modtext = T3.Model AND T3.Manufacturer = @Manufacturer LEFT JOIN dbPubMatrix..tblCommImages TCI2 ON T4.cvehicle_id = TCI2.CAPID AND TCI2.StudioImages IS NOT NULL WHERE T3.[type] = 'commercial' GROUP BY T4.CVehicle_ShortModText, Cder_doorsSELECT @Manufacturer AS Manufacturer, MP.Model AS Model, TI.shortmodel AS shortmodel, TCI.StudioImages AS studioimages, Doors FROM @tableimages TIINNER JOIN dbPubMatrix..tblCarImages TCION TI.ImageId = TCI.IDINNER JOIN dbWebsiteLO..vwManufacturersPage MPON TI.CapId = MP.CapIDUNION ALLSELECT @Manufacturer AS Manufacturer, MP2.Model AS Model, TI2.shortmodel AS shortmodel, TCI2.StudioImages AS studioimages, Doors FROM @tableimages2 TI2INNER JOIN dbPubMatrix..tblCommImages TCI2ON TI2.ImageId = TCI2.IDINNER JOIN dbWebsiteLO..vwManufacturersPage MP2ON TI2.CapId = MP2.CapIDEND